Centro Servizi Culturali UNLA di Oristano

Dal 1967 aperti al territorio come spazio in cui la cultura è per tutti e ognuno partecipa a creare cultura tramite l’incontro con gli altri.

Seguici su

Ore 17,30: 60 annos dae su Contzìliu Vaticanu II

Mèrcuris 12 de Santugaine a sas 5,30 de sero
Sala de su Tzentru Servìtzios Culturales in Aristanis

60 annos dae su Contzìliu Vaticanu II
S’addòbiu chi at cambiadu s’istòria de sa Crèsia

Cun:
Micheli Antoni Corona (Biblista, giornalista)
Antoni Nàtziu Garau (Giornalista, tradusidore-intèrprete)
Marcello Marras (Diretore de su Tzentru Servìtzios Culturales UNLA de Aristanis)

Su Contzìliu Vaticanu II est istada sa faina mundiale prus de importu in s’istòria de sa Crèsia e, forsis, de s’umanidade. A pustis de una pregunta pibincosa fata a totu is pìscamos de su mundu e a teòlogos e a àteras crèsias sorres (non catòlicas) pro chi aerent inditadu chistiones de importu, s’11 de su mese de santugaine de su 1962 est cumentzada sa prima parte de su Contzìliu, sighida dae àteras tres partes, fintzas a su 1965. Un’addòbiu de giudu pro sa Crèsia e pro sa sotziedade, chi in tretu de pagos annos diat àere connotu mudaduras fungudas. S’abertura teològica, bìblica e litùrgica a is limbas locales nos permitit de fàghere sa presentada totu in limba sarda.

Il Concilio Vaticano II è stato l’evento globale più importante della storia della Chiesa e, forse, dell’umanità. Dopo una capillare consultazione di tutti i vescovi del mondo e la richiesta a teologi e chiese sorelle (non cattoliche) di indicare tematiche importanti, l’11 ottobre 1962 sì è aperta la prima sessione conciliare, che ne vedrà altre tre successive, fino al 1965. Un evento fondamentale per la Chiesa e per la società, che di lì a poco vedrà il ’69 come crocevia della storia antropologica e sociale. L’apertura teologica, biblica e liturgica alle lingue locali ci permette di proporre una serata completamente in lingua sarda.